O produkcie

Elementy ogrzewania rozjazdów EOR, czyli grzałki kolejowe służące do elektrycznego ogrzewania rozjazdów są montowane bezpośrednio do opornic, krzyżownic z ruchomym dziobem jak również stosowane są w zamknięciach nastawczych ogrzewając przestrzeń kanału oraz ogrzewając opórkę. Grzejniki EOR mogą być dostarczane w komplecie razem z uchwytami dociskowymi oraz uchwytami przeciwpełznymi.

Od wielu lat jesteśmy czołowym polskim producentem i dostawcą grzałek kolejowych stosowanych do wytapiania śniegu i oblodzeń z rozjazdów kolejowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowye S.A. Nasze grzałki EOR spełniają wymagania stawiane przez procedury bezpieczeństwa. Posiadamy aktualne Świadectwo dopuszczenia do eksploatacji urządzenia do prowadzenia ruchu kolejowego Nr U/2003/0020 wydane przez Głównego Inspektora Kolejnictwa.

Grzałka opornicowa typu L do z krótką mufą EOR TRda

Grzałka opornicowa płasko-owalna typu L o przekroju płaszcza 6x12mm z hermetyczną głowicą wulkanizowaną o średnicy 22mm - płaszcz grzałki wykonany ze stali kwasoodpornej AISI 316L

Grzałka EOR TRD
 

Moc

Napięcie

Długość przewodu

Długość elementu grzejnego

900 W

230 V

1,2 m

2800 mm

900 W

230 V

4,2 m

2800 mm

1050 W

230 V

1,2 m

3300 mm

1050 W

230 V

4,2 m

3300 mm

1250 W

230 V

1,2 m

3800 mm

1250 W

230 V

4,2 m

3800 mm

1600 W

230 V

1,2 m

4800 mm

1600 W

230 V

4,2 m

4800 mm

 

Grzałki do ogrzewania krzyżownic z ruchomym dziobem EOR TRdk

Grzałka płasko-owalna prosta o przekroju płaszcza 6x12mm z hermetyczną głowicą wulkanizowaną o średnicy 22mm - płaszcz grzałki wykonany ze stali kwasoodpornej AISI 316L

Grzałka EOR TRD

 

Moc

Napięcie

Długość przewodu

Długość elementu grzejnego

600 W

230 V

7 m

1680 mm

900 W

230 V

7 m

2380 mm

1300 W

230 V

7 m

3300 mm

1600 W

230 V

7 m

4100 mm

 

Grzałka zamkowa typu U do ogrzewania zamknięć nastawczych EOR TRpg

Grzałka zamkowa płasko-owalna typu U o przekroju płaszcza 6x12mm z hermetyczną głowicą wulkanizowaną o średnicy 22mm - płaszcz grzałki wykonany ze stali kwasoodpornej AISI 316L

Grzałka EOR TRD

 

Moc

Napięcie

Długość przewodu

250 W

230 V

7 m

 

Grzałka podopórkowa typu JD-2 w/g instrukcji PKP PLK

Grzejnik podopórkowy kompletny z zespolonymi uchwytami kompatybilny do wszystkich typów opórek stosowanych przez PKP PLK

Grzałka EOR TRD

 

Moc

Napięcie

Długość przewodu

100 W

24 / 230 V

7 m


Grzejnik wewnątrzsuwakowy TRgw typu EG-50 w/g instrukcji PKP PLK

Grzałka wewnątrzsuwakowa przeznaczona do stosowania wewnątrz drążka suwakowego zamknięcia nastawczego

Grzałka EOR TRD

 

Moc

Napięcie

Długość przewodu

50 W

24 V

7 m

 

Płyta grzewcza PGT-500

Płyta grzewcza z przymocowaną grzałką płasko-owalną, przeznaczona do stosowania w kanale podzamknięciowym i podrozjazdnicy zespolonej - płaszcz grzałki wykonany ze stali kwasoodpornej AISI 316L, a płyta grzewcza ze stali nierdzewnej AISI 304

Grzałka EOR TRD

 

Moc

Napięcie

Długość przewodu

500 W

230 V

7 m

 

Grzałki tramwajowe

Elementy grzejne ogrzewania rozjazdów tramwajowych stosowane są w celu wytopienia śniegu i oblodzeń, umożliwiając prawidłową pracę zwrotnic podczas sezonu zimowego. Standardowo grzałki do rozjazdów tramwajowych produkowane są o mocy 900W oraz 1300W przy napięciu zasilania 660V DC, długości 3000m oraz przekroju 6x12mm. Ponadto, grzejniki ogrzewania rozjazdów tramwajowych występują w dwóch opcjach materiałowych:

Grzałka EOR TRD
Grzałka EOR TRD

Wersja standardowa
Element grzejny 900W/660V lub 1300W/660V, z hermetyczną głowicą wulkanizowaną. Dodatkowo przewód "-" wyposażony jest w zabezpieczenie przeciw penetracji wilgoci. Płaszcz elementu wykonany z materiału AISI 316L. Elementy przeznaczone do pracy w rurze osłonowej 3/4".

Wersja Monel 400

Element grzejny 900W/660V lub 1300W/660V, z hermetyczną głowicą. Płaszcz elementu wykonany z materiału Monel 400. Na grzejnik udzielana jest 24 miesięczna gwarancja.

Dział sprzedaży i doradztwa technicznego

Piotr Szczęsny

Inżynier sprzedaży

Kacper Skrzypczyński

Inżynier sprzedaży