O produkcie
Elementy ogrzewania rozjazdów EOR, czyli grzałki kolejowe służące do elektrycznego ogrzewania rozjazdów są montowane bezpośrednio do opornic, krzyżownic z ruchomym dziobem jak również stosowane są w zamknięciach nastawczych ogrzewając przestrzeń kanału oraz ogrzewając opórkę. Grzejniki EOR mogą być dostarczane w komplecie razem z uchwytami dociskowymi oraz uchwytami przeciwpełznymi.
Od wielu lat jesteśmy czołowym polskim producentem i dostawcą grzałek kolejowych stosowanych do wytapiania śniegu i oblodzeń z rozjazdów kolejowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowye S.A. Nasze grzałki EOR spełniają wymagania stawiane przez procedury bezpieczeństwa. Posiadamy aktualne Świadectwo dopuszczenia do eksploatacji urządzenia do prowadzenia ruchu kolejowego Nr U/2003/0020 wydane przez Głównego Inspektora Kolejnictwa.
Grzałka opornicowa typu L do z krótką mufą EOR TRda
Grzałka opornicowa płasko-owalna typu L o przekroju płaszcza 6x12mm z hermetyczną głowicą wulkanizowaną o średnicy 22mm - płaszcz grzałki wykonany ze stali kwasoodpornej AISI 316L
Moc | Napięcie | Długość przewodu | Długość elementu grzejnego |
---|---|---|---|
900 W | 230 V | 1,2 m | 2800 mm |
900 W | 230 V | 4,2 m | 2800 mm |
1050 W | 230 V | 1,2 m | 3300 mm |
1050 W | 230 V | 4,2 m | 3300 mm |
1250 W | 230 V | 1,2 m | 3800 mm |
1250 W | 230 V | 4,2 m | 3800 mm |
1600 W | 230 V | 1,2 m | 4800 mm |
1600 W | 230 V | 4,2 m | 4800 mm |
Grzałki do ogrzewania krzyżownic z ruchomym dziobem EOR TRdk
Grzałka płasko-owalna prosta o przekroju płaszcza 6x12mm z hermetyczną głowicą wulkanizowaną o średnicy 22mm - płaszcz grzałki wykonany ze stali kwasoodpornej AISI 316L
Moc | Napięcie | Długość przewodu | Długość elementu grzejnego |
---|---|---|---|
600 W | 230 V | 7 m | 1680 mm |
900 W | 230 V | 7 m | 2380 mm |
1300 W | 230 V | 7 m | 3300 mm |
1600 W | 230 V | 7 m | 4100 mm |
Grzałka zamkowa typu U do ogrzewania zamknięć nastawczych EOR TRpg
Grzałka zamkowa płasko-owalna typu U o przekroju płaszcza 6x12mm z hermetyczną głowicą wulkanizowaną o średnicy 22mm - płaszcz grzałki wykonany ze stali kwasoodpornej AISI 316L
Moc | Napięcie | Długość przewodu |
---|---|---|
250 W | 230 V | 7 m |
Grzałka podopórkowa typu JD-2 w/g instrukcji PKP PLK
Grzejnik podopórkowy kompletny z zespolonymi uchwytami kompatybilny do wszystkich typów opórek stosowanych przez PKP PLK
Moc | Napięcie | Długość przewodu |
---|---|---|
100 W | 24 / 230 V | 7 m |
Grzejnik wewnątrzsuwakowy TRgw typu EG-50 w/g instrukcji PKP PLK
Grzałka wewnątrzsuwakowa przeznaczona do stosowania wewnątrz drążka suwakowego zamknięcia nastawczego
Moc | Napięcie | Długość przewodu |
---|---|---|
50 W | 24 V | 7 m |
Płyta grzewcza PGT-500
Płyta grzewcza z przymocowaną grzałką płasko-owalną, przeznaczona do stosowania w kanale podzamknięciowym i podrozjazdnicy zespolonej - płaszcz grzałki wykonany ze stali kwasoodpornej AISI 316L, a płyta grzewcza ze stali nierdzewnej AISI 304
Moc | Napięcie | Długość przewodu |
---|---|---|
500 W | 230 V | 7 m |
Grzałki tramwajowe
Elementy grzejne ogrzewania rozjazdów tramwajowych stosowane są w celu wytopienia śniegu i oblodzeń, umożliwiając prawidłową pracę zwrotnic podczas sezonu zimowego. Standardowo grzałki do rozjazdów tramwajowych produkowane są o mocy 900W oraz 1300W przy napięciu zasilania 660V DC, długości 3000m oraz przekroju 6x12mm. Ponadto, grzejniki ogrzewania rozjazdów tramwajowych występują w dwóch opcjach materiałowych:
Wersja standardowa
Element grzejny 900W/660V lub 1300W/660V, z hermetyczną głowicą wulkanizowaną. Dodatkowo przewód "-" wyposażony jest w zabezpieczenie przeciw penetracji wilgoci. Płaszcz elementu wykonany z materiału AISI 316L. Elementy przeznaczone do pracy w rurze osłonowej 3/4".
Wersja Monel 400
Element grzejny 900W/660V lub 1300W/660V, z hermetyczną głowicą. Płaszcz elementu wykonany z materiału Monel 400. Na grzejnik udzielana jest 24 miesięczna gwarancja.